No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 11 januari 2013

To the gym!

Så skönt! Suttit ner hela dagen på föreläsning! Har inte tagit en enda kaka som bjöds. Fick en riktig kick av att inte ta en!!

Efter stack jag till gymmet direkt och stod på crossen i ca 35 min. Swn körde jag mage! :)

Kvällen är oviss än. Försökte få tag på bra platser till att se på bio med Danne och Fia,  omöjligt såhär dags!  Blir kansle vanlig film istället! :))

Linus skulle ta kort på mig när jag tränade... jo men visst.  Fotograf ska han inte satsa på att bli i alla fall!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar