No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 5 mars 2014

Onsdag = Lill lördag..

Är så förbannat trött... vill bara sova. Men jobbar först på förskolan, sen hatta in till Lund och jobba där till 18.30. Far och fläng i sherwald skogen!

Mamma har lurat in mig i Herbalife träsket. Har köpt vanilj pulver som jag ska ta till frukost. Och sen köpte jag någon bar... Hon har även tjajat på att jag ska följa med på träning med henne. Hon tycker det är så tråkigt att gå själv. "Alla andra har någon att gå med". Så får se om jag följer med imorgon. ;)

Får även snart mitt smink från Mary Kay. Whiiie vilken dyr månad. Satan vad snygg kag måste vara... ;)

Igår var det middag hos Sara. Jättegott och supermysigt! ♥ Martina blir bara större och större. Har absolut ingen aning om vad det blir..  förra gången gissa jac rätt. Har knappt någon gissning nu.... kaaanske en pojke till.

Ha en fortsatt bra onsdag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar