No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 16 september 2014

Välkomna att göra fransar hos mig.

Som de flesta på instagram har märkt så gör jag fransförlängning hemma. I en månads tid har jag enbart tagit emot kompisar för att öva upp mig och se ..

Nu börjar jag så smått känna mig redo för att ta emot vänners vänner..  :)

Ett plus i kanten är om man kommer osminkad på fransarna och inga linser. Kontant betalning direkt.. annars får vi ta det en annan gång.

Kan man inte komma uppskattas att man meddelar det i tid. I tid menar jag dagen innan! 

Det går till såhär att man får på sig pads under ögat som ska hålla de nedre fransarna borta. Sen ska man alltså ligga ner och blunda hela tiden tills vi är färdiga. 😃

Man får sen inte ha vatten eller ånga på dem i 24 timmar.

Boka gärna in en påfyllning i tid! Som det ser ut just nu är det omöjligt att få tid samma vecka man hör av sig.

För bokning skicka sms 0730 20 35 42.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar