No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 4 december 2012

jag är usel!

har blivit en sådan usel bloggare.
Tycker synd om er "läsare".... börjar dock bli mindre som läser.
Förstår er, hehe.

Men nu till en spännande tanke!
Vad är skillnaden mellan att döma någon och att tro något om någon?
Finns det någon skillnad, eller dömer jag alltid någon med mina tankar?
Vissa pratar om att man blir dömd, att man inte vill bli det...
men går det att undvika?

Vad är skillnaden lixom?


Pusshaj.
Nu ska jag sätta nejlikor i mina nyinköpta apelsiner. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar