No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 6 december 2012

Mysigt värre!

Denna förkylningen är värre än någonsin... näsan fortsätter att rinna, lock för ena örat, huvudet är "borta" och det svider i ögonen... hujedamimg!

Att bli jagad av ett lejon enligt drömtydning tror jag inte på... att jag är stressad, ja lite kanske... men rädd för någon som är starkare än mig? haha..... in your dream!

Förra året så tipsade jag om Ystad saltsjöbad...
Paketpris för två på deras spa. Dem har det i år med.
Jag och Alle var där när vi firade 7år tillsammans.

Detta året fick jag mejl av Falkenberg spa!
Vill prova något nytt. Supermysigt.
Ska få Alle till att vi ska göra det nästa år när vi firar åtta år tillsammans :)

http://www.strandbaden.se/sv/offers/

Ha en bra dag alla... så ska jag se om jag får gjort något vettigt idag förutom att vara sjuk... :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar