No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 14 november 2012

Skrämmande!

Så lite människor det finns som tycker om matematik, som vet hur viktigt det är, vet om att den finns överallt.. utan matematiken vet jag egentligen inte hur allt jade existerat! Helt ärligt...
Kroppens uppbyggnad enligt det gyllene snittet, pi,  alla formler, uträkningar....

Matematik är kul, intressant, viktigt och det finns överallt. För min skull.... säg aldrig att matematik är svårt och tråkigt inför era framtida barn. Det kan hämma deras framtida förståelse som är Såååå viktig! !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar