No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 13 november 2012

Tisdag..

Denna tråkiga status blev till pga brist på fantasi! Haha.. tro det eller ej.. jag... brist på fantasi.... pfft!! Haha

Har ni tänkt på en sak. En problematik vi har... vårt klimat försämras. Ja vi vet. Sluta köra bil är ett alternativ. Låt barnen gå till skolan, cykla till kvälls aktiviteterna.. MEN!!! Nu till saken.. vem vågar släppa iväg sitt barn när det finns så många sjuka människor där ute som tar små barn?? Jag förstår föräldrarna som kör!!! Det ligger en stor brist i samhällets säkerhet. Vilket bidrar till vårt försämrade klimat... bara en tankeställare!!

/ Natha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar