No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 10 oktober 2012

Beslutsångest!

Hatar hösten och allt vad det innebär = depression. Får antagligen inte jobbet, men tror inte att det gör något då jag var osäker. Sökte ett annat idag, i skola! Tror att det är där jag hör hemma! :)

Nya naglar igår, ut och sprang med Fia. Hade skitbra flås. Och så fick jag en liten orkidé som hon hade köpt till mig. Så fint av henne, det värmer! :)

Idag är det skola - jobba natt - skola imorgon.. drygt när man måste packa väskan för ett helt dygn och lite till.

Men nu till saken!
Ska jag fortsätta vara blond eller färga det ljusbrunt?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar