No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 25 oktober 2012

From sunshine to hell... to ?

Tackar vet jag Sofia som fanns där för mig idag när jag blev sårad och besviken av vänner..
Jag kunde bajsa på, som fick mig att förstå min del i det hela!
Jag är inte felfri, absolut inte... 
SUCK!!

Fick slängt skit på tippen, handlat hem lite och sen solat med Erica. :)
Hon köpte solkort, så nu ska det solas.
Är blekare än blekast! :(

Åh, jag har min cykel nere vid busshållsplatsen.. Skit också!
Och det är pissväder ute.. Orkar inte gå ner och hämta den..
Och Alle kommer inte gå med på att följa med mig .......
Om jag mutar honom kanske`??


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar