No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 11 oktober 2012

Periodare..

Hej hopp!
Som ni märker så är jag en periodare!
För fyra veckor sedan så handlade min blogg om att träna träna och träna.
Sen blev jag stressad och sjuk, så tränade jag inte på två veckor, de andra två veckorna sprang jag en dag vardera vecka (räknas inte)
Denna vecka har jag sprungit tre dagar och ska ut och gå tidigt imorgon bitti..
Men that's me! :)

Imorgon kommer Malin ner. ÄNTLIGEN!
Alla behöver en egen Malin.. Hon är min andra positiva hälft.
Helt ärligt. Varje gång, och då ljuger jag inte!
Varje gång jag mår dåligt eller tänker sämre tankar så ringer jag henne.
Mår så mycket bättre då. <3

Hela helgen kommer att bestå av att rensa i trädgården!
Matte skulle nog hjälpa till.. vet inte om någon mer kommer.
Bara att komma! Vi behöver all hjälp vi kan få!
Blir vi glada av, eller jag i alla fall!
Alla jävla taggbuskar och enar ska bort!

Så är det, nu ska jag köra ett städryck! Sen in i duschen! :)
Pusshaaj, önskar er alla en bra helg!
"Fylle puss" haha


Snyggeminen...

Me myself and I

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar