No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

måndag 4 november 2013

Funderar på att börja blogga igen.

.. men vet egentligen inte varför jag dras till att göra det. . Kommer antagligen att handla om mitt stora intresse här och nu -träning,

Tycker att det är så satans kul att träna. Har varit aktiv med träningen nu ett tag på friskis och svettis.
Tränar allt typ. Gymmet, gympa och spinning. Springer även då och då.

Det dumma är att jag vet egentligen inte hur mycket jag har gått ner. Har köpt ny våg. Och enligt den gamla vågen hade jag gått ner 6 kg. Men den nya och den gamla skiljer sig mot varandra. Typ 1-2kg. Så jag säger att jag gått ner sex kilo.. eller ja. Nu är det sju kilo sen augusti. 

Mitt mål är tolv kilo toltalt. Och mitt första mål hälften är nått. Yeeeey
Mitt andra mål nu är tre kilo till den 6december. Blir det innan blir jag bara överlycklig. Sen har jag två kilo kvar. Eller ja.. vi får se. Dumt att väga sig egentligen.Är fucking beroende av vågen. Ska be Alle gömma den efter imorgon, sen ska jag bara väga mig på fredagar!

Idag måndag blir det gymmet i alla fall! Petra på friskis har satt ihop ett mördarschema till mig. En mycket vältränad och duktig kvinna. Svinnöjd! Jag och Sara tränade efter det i lördes.  Till och med Sara tyckte det var bra och jobbigt. Så det styrkepasset ska vi köra idag. Sen ska jag köra lite intervaller på crossen.

För att gå ner i vikt är intervaller det absolut bästa! Du kan köra 30-30 på crossen. Som jag ska testa för första gången idag. Eller så kan man köra 40-20 på löpbandet.

Jag hoppas att jag kan inspirera er till att träna. Och hoppas såklart att ni börjar på friskis. Ha gärna någon att träna med! Lättare att komma iväg i början! :)
Tips på appar som jag använder är runkeeper där man kan mäta sträckan och hastighet. Ohh shape up där man räknar kalorier.

Hej hopp. Ha det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar