No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 5 november 2013

Snabbis. .

Halloj alla träningsfreak!!

Blir ett snabbt inlägg om dagen. Är supertrött och vill bara komma till sängs!

Var egentligen bara tänkt att ha vilodag = promenad. Men mamma ville att jag skulle med på basgympa, och det gjorde jag! :) Det roliga med friskis är att du kan göra ety bas pass till ett medel  och ett medelpass till ett bas pass. Upp till en själv. Jag låg nog på mitt emellan.
Sen nu ikväll gick jag och Alle en pw till mormor och morfar, sen hem.

Duktigt trött i kroppen efter gårdagens köttande. Då blev det en timmes styrka i följd av crossen. 10min vanligt, 10 min intrrvall sen 10 min vanligt igen. :)

Sov gott! Det ska jag göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar