No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 12 november 2013

Skitdag!

Jag känner mig halv..... en jobbig sag som känns skit på många sätt.
Trött på skitvädret!
Alle tog ut batterierna i vågen igår -ångest!
Det står en massa kakor på bordet här i personalrummet.  Vill bara äta!!!
Tuggar frenetiskt på mitt tuggummi istället. 
Och sen är jag dödstrött!

Gårdagens vilodag bestod av 45min core och en timmes cardio. ♡ kan inte tacka nej till träning. Få se om jag ska simma idag eller om det blir vilodag på riktigt.  Antagligen inte. ... haha

Idag händer faktiskt en annan spännande sak.. hemlig stämplat dock! ;)

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar