No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 10 november 2013

Träning! ♥

Gårdagens träning var konstig. Myclet konstig! Blev en timmes styrka.. där både jag och Sara minskade i vikt på bänkpress och knäböj. Vad hände där lixom?? Biffarna på friskis blir svagare?? Dock höjde jag vikten på stången som jag snvänder till biceps och triceps. Sen blev det en halvtimma cardio/intervall. 

Idag hade jag inte planerat att träna. Men eftersom att Alle och Marthin skulle iväg så bestämde jag mig för att också sticka till gymmet.  :) Riktigt skönt faktiskt och lite folk! Två småtjejer som stack. Och sen kom två killar en stund... jag körde en haltimma styrka med fokus på armar och axlar. Sen en halvtimma cardio/intervall. Eftersom att killarna inte var klara så fortsatte jag med två magövningar och sen lullade jag runder lite.. haha ♣

Imorgon har jag bestämt mig för att ha en vilodag! Ångest på den. Men jag måste.  Är riktigt seg i kroppen.. klart man är det när man har lyckats gå ner 1.5kg på en vecka med... men jag är svinnöjd.

Min glädjemätare börjar stiga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar