No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 9 augusti 2012

Bra dag!

Idag har varit en bra ätar dag. Har ätit bra och inte varit sugen på något sött! :-) gröten smakade inte så illa som jag trodde att den skulle göra. Fick verkligen anstränga mig förra gången för att lära mig äta det! Nu går det ner galant.

Många tankar som rör sig i mitt huvud. Irriterad... (suck)
Bara längtar tills jag jobbat klart (har journatt nu och bloggar som vanligt från telefonen) vill hem... längtar tills Alle kommer hem. Mys <3

Undrar egentligen om jag får blogga nu... !?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar