No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 17 augusti 2012

Fredag..

Poh, helt slut i skallen. Blir att lägga sig snart! Har jobbat hårt idag.. mest med skallen. Förutom att ta hand om brukarna så fixar jag med schema, blöjor.. och idag har varit mycket schema! För mycket.. och det mina vänner är jobbigt!!

-1kg änsålänge. Har inte gjort så mycket mer än att ätit Bea och joggat två dagar. Skulle joggat igår.. men vi var i LA hos Alles mamma och sen fixa vi med luftmadrass. Idag var bara ren lathet.. Alle somnade såklart (som vanligt) på soffan. Jag satte mig och fixade ett gammalt arbete..

Imorgon är det "ätar dag" då det är lördag och fest!! Ska försöka att inte äta så mycket chips!! Hehe. Det bästa hade varit om de inte bjöd på några. Bästa festen ever! Ungefär som ett par vänner till oss.. Haha :-) slapp man bli tjock!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar