No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 9 augusti 2012

Freeedag!!

Ska ta en pw nu på morgonkvisten! Sen blir det nog skolarbete som jag ska komplettera. Ska vara klart innan den 20:e. Sen simma med Sara :-)

Ikväll har jag och Alle bestämt oss för att gå på bio. Jag frågade honom om han ville gå och äta på restaurang.. ångrade mig dock att jag frågade honom. Blir lika besviken jämt.. han är inte mogen för att gå på restaurang än, tyvärr!
När man sitter och väntar på maten kan det ibland uppstå "pinsam tystnad" ni vet. Han klagar alltid på att det tar lång tid innan maten kommer..
När den kommer så äter han upp den på fem röda ooch jag har min mat kvar, känner mig stressad, och kastar i mig maten jag med! (Suck)
När fan ska han (de flesta killar) lära sig att äta med lugn och ro?
Alle hann svara ja innan jag ångrade min fråga.. så vi får väl se hur detta blir! ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar