No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 12 augusti 2012

Söndag..

Jag vaknade av att Alle lag och stirrade på mig. Fast egentligen vet jag inte om jag resan var vaken eller om jag vaknade? Eller så höll jag på att vakna.. en konstig känsla. I vilket fall som så kände jag att någon tittade på mig och det fick mig att öppna ögonen. :-)

Jag och Alle gick upp och tog en morgonpromenad. :-) typ en timme..

Sen kom såklart grabbarna, de skulle ut och köra. Mazze kom med ska frukost. Smörgåstårta. Så jävla gott det såg ut. Samtidigt som jag känner mig sugen, så känner  jag inget riktigt sug som säger till mig att ta. SKÖNT! Jag åt min gröt med äpple. (Tummen upp)

Jag tänkte gå ut och pilla i trädgården nu en halvtimme. Sen fixa innan jag börjar jobba kl 14. Skulle egentligen börjat 11. Men ja.. :-)

Ha en bra söndag alla! Nu ska jag vänta och se när jag får mens, om jag får mens. Man vet ju inget med de nya p-pillerna. Störigt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar