No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 24 augusti 2012

Rätt eller fel!?

Åh, nu fick jag ångest! Vad har jag gjort? Vet inte om det känns rätt eller fel. Kan ångra mig till den 9e...
En annan tanke som slår mig är - är det ens lönt? Kommer säkert inte få det ändå med tanke på allt runtomkring!
Samtidigt som jag har lite skuldkänslor..

En helt annan värld kommer att öppnas och jag vet om att jag inte kommer att sitta i denna biten för evigt. Min trygga båt, min trygghet!
Samtidigt så om jag sitter kvar kommer det endå aldrig vara samma sak. Allt är en ständig förändring!
Nästa vecka kommer en tråkiga förändring ske... :-(
När jag tänker närmare så vill jag inte!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar