No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 12 augusti 2012

Bra måndag, bättre tisdag?

Ställde mig på vägen och fick mig en glad överraskning. Trodde att jag skulle gått upp allt det jag gick ner.. men icke! Jätteglad. Behöver inte känna mig lika misslyckad som jag annars skulle ha gjort!

Fortsätt diarré.. får snart ringa till doktorn!  Eller till barnmorskan. Tänk så är det mina nya p-piller? Och mensen har jag inte heller fått.. fast käns lite som att den är på g.... tycker jag!

Ha en fortsätt bra tisdag! Ska laga mat här nu.. pusshaj



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar