No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 24 augusti 2012

Freeeedag!

Vilken underbar vecka det har varit! Kännetecken mig så nöjd så det bara inte finns! Alla mina "dåvarande" kurser är nu godkända. Har bara två kvar att kämpa med.

Jag har fått städat köket, putsat fönsterna och föbsterbläck, dammsugit och tvättat golv. Alle har fixat tvättmaskin och diskmaskinen.

Jag har tränat löparkurs, sprungit 5an och spinning i morse.
Handlat på rea.. åh vad jag älskar det!! :)
Och idag jobbar jag med Fialoppan!!

Imorgon åker vi till Blekinge. Kan inte bli bättre! :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar