No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 15 augusti 2012

Om sanningen ska fram..

Är det en jobbig dag idag. Så mycket trådar.. jag orkar inte dra i alla. Hålla dem ihop. Få alla pusselbitar på plats. Ja mina vänner.. ibland önskar jag att jag bär Timanställd och slapp fixa det mesta. Men sånt är livet och jag kommer inte ifrån det heller precis.

Blev 4km jogging igår trots allt med Alle och Fia.. helt ärligt trodde jag inte att Alle skulle palla. Men shi fick jag. Idag är det vila. Har träningsvärk! :-) ska jogga imorgon hade jag tänkt :) Någon sugen?

Blev cesarsallad till lunch och panerad torsk med wock grönsaker till middag. Gott!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar