No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 21 september 2012

Du ska inte vara ute och köra bil...

... om du känner igen dig på några av dessa påståenden: (!!!!)


  • Jag vågar inte trycka på gasen och kan inte hålla hastigheten
  • Jag kan inte rätt vägplacering i en tvåfilig korsning
  • Jag vet inte hur man blinkar
  • Jag tittar inte på hastighetsskylten och kör i gamla vanor (Det var bättre förr)
  • Om jag är gammal och osäker
  • Om jag nyss tagit körkortet och är osäker
  • Störst går först, jag hatar bussar och lastbilar!!!!
Tror att det finns en hel del som borde lägga av med att köra bil på stuts!!!!! :)
Ha en bra fredag förresten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar