No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 11 september 2012

Fyfan!!

Vad jag mår illa!!!!!
Jag tog nog ut mig riktigt ordentligt på spinningen idag! Kände det... drack en Celsius innan.... var helt skakis när jag druckit upp den... bra eller dåligt?
Men tillbaka till spinningen, riktigt bra. Dock hade jag fel trosor som aldrig sätt bra! Herregud vilket störmoment, ville bara hotta av mig dem!!!

Det börjar bli jobbigt att hålla emot, men jag vill verkligen inte...... :O

Kolla bilden, svettigmage.se

Ps, Alle skicka precis och så att han kom hem sent, I knew it. Tur jag gick på spinningen!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar