No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 4 september 2012

On the road again!

Ohly vad det känns bra med träning och "bra" mat. Ska bara övertala Alle att bli nyttig själv.

Woooooahoooooo! Hahaha har nu för första gången gjort något som jag tänkt göra skitlänge!! Här i lund bytte jag tåg. Hehehe från pågatåg till Öresundståg som alltid går före oss. Hejdå pågatåget!! Haha

Ja som sagt, är på väg in till skolan :-)

Frukosten i morse bestod av smoothie och ett ägg. Asgod!! (Onyttig!?) 2dl vaniljyoggi och sen hallon och jordgubbar. Smaskens!!
Idag blir det träning på Hs i form av bodyatac! :) ska nog sola efteråt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar