No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 2 september 2012

Helgens bravader är över!

Så, söndag kväll är redan här och jag mår bra! Förvånansvärt bra! ;)

Tjejkväll igår och jag hade riktigt skoj! :-)
Tack för det!

Imorgon börjar skolan, allvaret - examensarbetet! Blir nervös när jag tänker på det. Hehe.

Och imorgon ska jag ta "modellbilder" med Johanna. Det är henne jag ska tacka, som har fixat det. Vi ska till Landskrona och ta bilder vid ett tågspår (!?!). Haha så kommer det ett tåg och kör på oss.... hehe. Nä, men säkert ett avstängt såklart, eller? Hehehehehe
Har dock ångest inför klädval, smycken, frisyr!?!?! Jag har ingen aning..... hoppas såklart på skitsnygga bilder..

Ha en fortsatt bra vecka!!
Ångrar dock lite fyllesnack igår. Skitsamma..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar