No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 12 september 2012

Känslan av underbart och kaos tillsammans!

Speedad är bara förnamnet! Jag hade kunnat göra allt nu.. men måste lugna mig. Lyckades med att trycka in mer i vårt examensarbete, och den känslan gör mig hyper.. hög på flow!! Får det ibland, eller ganska mycket på jobb faktiskt. När tempot ökar, pressen ligger på. När jag har mycket att göra och pressar in ännu mer. Det är jobbigt men samtidigt skönt! Skönt att lyckas, att vara bra på något.

Jag är ganska bra ändå. Eller rättare sagt, mycket bra! Tror inte att det finns någon som förstår hur mycket jag planerar i mitt huvud för att få allt att gå runt. Begär inte att någon ska förstå.. men ibland hade det varit skönt att ha någon där, att prata it med om "det". Sen kommer den där "vad-ska-jag-säga" känslan. Det finns faktiskt ingen som förstår. Haha, så jävla komiskt!!

Idag känner jag mig bara så oerhört stolt över var jag står idag. Jag känner mig lyckad. Det enda lånet jag har är ett huslån. Jag pluggar heltid, jobbar 50% (har gått ner i tjänst!), lyckas hålla relativt fint hemma samt lagar mat och jag håller på att gå ner i vikt. Ni tänker säkert "Jaha??". Men vet ni vad.. tänker ni så, så varsågod! :) Det kliar inte mig någonstans.

Trodde Kåge skulle spy igår efter spinningen. HÄRLIGT!!
Sprang halvmilen idag. Viktor i skolan gissar alltid rätt på vad jag har för mat med till skolan... (sallad) vägrar handla ute! Det är nog lätträknade under dessa tre åren jag gått på skolan..

Blev trött! Pusshaj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar