No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 13 september 2012

Fel kan bli rätt!

Hej!
Har varit vaken sen 04.20 i morse!!!! Pluggat och tränat två gånger..
Bodypump var ju planerad, joggingrunda blev spontan. Skrev ju innan att jag skulle trotsa min trötthet och springa lite. Precis då snackar jag med Erica som behövde min hjälp att komma hem. Joggade i rätt bra tempo med en liten omväg till Tåbelund. Väl framme, svettades som en gris och paret som sitter i väntrummet och glor på mig, så tar jag upp mim telefon för att säga att jag är Framme. :-)
Men näääää då har jag mitt dummhuve läst fel, hittat på att hon är på Tåbelund.. Hon var på um i stan!!!!
Jaja, bara att jogga dit! Hehe. Så blev lite mer jogg än vad jag hade planerat. Men ack så bra det kändes att jogga lite längre och ställa upp för en vän! <3

Det lönar sig att vara snäll ibland. Eller rättaresagt, mot Rätt människor!!

Annars så har jag sprungit för mycket och tror att jag håller på att få benhinneinflammation!!!! :-(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar