No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 11 september 2012

Gaaaah

Vilken trött och seg dag!!
Kom hem från jobb och stack för att "storhandla". Massa billig sallad på Coop (Only for members!!!) Sen kom Emma in för en pw.
Vi gick ner till Hs och sola (mycket svettigt) sen hem lika snabbt igen.

Sen har jag lagat mat och sovit och suttit vid datorn... Inget vettigt!!!!

Alle har lovat att vi skulle jogga ikväll. Men tror att det inte kommer bli av (som vanligt) så jag ska gå på ett spinningpass om en timme! :)  Alle har en tendens att vara lat. Han och jag är som två jojos.. upp och ner. Nu är jag inne i mitt träningsesse igen! :) Dock inte han............




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar