No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 8 juli 2012

Bakfull !?!

Tja tja bloggen!! :-) Söndag och jag är extremt seg i huvudet. Känner även av en dov smärta... Kan det vara så att det är min första bakfylla !? o_O

Vi var hemma hos Sara igår några tjejer + Mona!!!!!!! Herre min skapare.. Så kul! Guess who's back, back again! ;)

Dock har hon fått med mig till att samma om en timme..... vettifasen hur det ska gå! :-\ aja drunknar jag så hoppas jag att en snygg badvakt räddar mig ;-)

Frukost nu.. sen ger jag mig iväg! Blir nog stranden med Malin sen. Nercabbat O:-)

Pusshaj


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar