No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 13 juli 2012

Campng !

Såååå jävla mysigt! Jag vill ha en egen husvagn. Alle!?

Visst ja. Kan ju inte fråga honom då han jag åkt till Kos! Hoppas han kommer ha kul som från och ingen blir ovänner! :-)
Han är knäpp min Alle. Han väckte mig i morse med frukost på sängen och så sjöng han "vi gratulerar" .. snacka om att jag blev chockad!!! HAHA
Det är därför jag älskar honom.. man vet aldrig vad som händer.. ;-)

Nog om honom! Är just nu i Åhus med mormor och morfar. Stannar till söndag. Kanske åker upp igen nästa fredag - lördag.. någon som ska upp och festa så hör gärna av er!!?! :)
Har tagit med Alles kudde... nääää jag ska ju inte skriva om honom.. hehe.

Ha det bra. Pusshaaaj 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar