No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

lördag 7 juli 2012

I väntas tider..

Sitter just nu i Landskrona och väntar på att få bli spådd. Malin sitter där inne just nu. Älskar det, en härlig känsla! :-)

Dock hade jag en dålig start på dagen då jag bara sovit i ca 4 timmar. Och när vi väl kommer fram så säger de att våran tid inte är förens om en timme. Sinnes vad irriterad jag blev! Så vi dock en sväng i L-A och jag fick trösthandlat två tröjor, ett par shorts och ett par öronhänge. Så nu är jag väl lite mer glad! ;-)

Ikväll är det tjejkväll hemma hos Sara med Malin, Johanna, Fia och Fie. 6 tjejer, och galet kommer det bli. Känner mig inte helt taggad än.. men det kommer sen! (Förhoppningsvis)

Hoppas ni får en bra lördag!! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar