No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

onsdag 11 juli 2012

Idag är dagen med stort D!! :-)

För det första går jag på semester om 1 timme och 45 minuter. Tre hela veckor, nästan fyra! Herre min skapare vad skönt det ska bli. Min första vecka kan jag bara tänka ppt migsjälv då Alle åker imorgo till Kos med grabbarna. Ska bli spännande att få höra om den resan. "Bögresan" vill jag nog kalla det. Alle, Matte och Nicke tillsammans.... pohh. Där släpps inga flickor in i närheten av dem tre när de är tillsammans.... hehe.

Så jag sKa ha lite kvalitetstid uppe i Åhus med mormor och morfar i deras husvagn i helgen. Mor och far med syskon samt morbror  med fem och kusiner kommer också att vara där! :-)

Jag ska få kvalitetstid med Malin då jag ska åka upp till henne tis - tor. Så skönt! :-)

Det är även den stora Dagen med stort D då Malin så som många andra far reda på om de kommit in på den utbildning som man sökt in på. Jag är så stolt över henne! Hon tyckte jag vart dum i bollen som började läsa så tidigt som jag gjorde. Hon ville inte alls.. men nu är det hennes tur :-)

Nä.. nu ska jag skicka till Fialoppan och be henne ta med sig semester-bullar ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar