No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

tisdag 10 juli 2012

Kapitel 3, min kärlek!

Rolf Johan Alexander Svaneborn.. mitt livs kärlek! Han förändrade mitt liv.

Det började med att jag och min dåvarande bästa kompis Nathalie var hemma hos henne. Hon gjorde vid sig, jag satt på hennes msn. Och där fanns Alle .. (undra varför ;-) ) skojiga jag börja flippa lite och skrev till honom! Natta blev arg och jag blev tvungen att skriva att det var jag. Vi började prata efter det och till sist träffades vi på en fest.Jag var full, han var nykter.

Han föll pladask för mig när jag gulligt fråga honom om jag fick pussa honom på kinden. Busig som han var så vände han sig så vi pussades på munnen. Vi dejtade i 2veckor. Sen va vi tillsammans.

30/3- 2005 <3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar