No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

måndag 16 juli 2012

Första besöket hos Barnmorskan!

Tjolahopp alla glada där ute! :)













Måndag = första dagen på min tre veckors semester. Dock fuskade jag och gick redan i torsdes förra veckan.. Men man vet aldrig om man blir inringd!

Idag var mitt första besök hos barnmorskan på Tåbelund. Spännande.. hittade inte först. Och kan ju säga att det kommer bli fler besök. Väntar nu på ett brev på posten! ;)

Idag har jag chillat med söta Erica! Hon gjorde flätor på mig, Waterfall Brain**..... något. Skitsnyggt! :D
Sen har jag varit hos Martina i deras nya underbara hus! Så STOR trädgård. Där ligger jag i lä och får nog sluta klaga över mitt trädgårdsarbete. hehe

 Nu ikväll myser jag med Pussi som vanligt. En jävla tur att jag har henne! Hon är så gosig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar