No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 19 juli 2012

On my way Home..

Sitter ppt tåget ppt väg hem från Malin nu. Ett jävla pipande !!!! Tror att han på andra sidan har en sån störig app .. ni vet. Sån som gör ljud mot myggor. Irriterande som Fan!

Dagarna blev väl inte som vi hade tänkt oss i och med att Malin mått kass nu när hon och Rickard har gjort slut. Och jag är typ sämst på att trösta! Men bara att jag var där tror jag uppskattades.
Igår shoppa vi och luncha på ett ställe som hade salladsbuffe :-) skitgott!
Sen stack hon och jag och festade hos hennes kompis. Idag slappa vi järnet.

Hoppas inte att det regnar ikväll. Ska ut och springa med Sara Dahl då. :-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar