No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

fredag 6 juli 2012

Kapitel 1

Mitt när  är Linda Nathalie Rasmussen. Jag är 23 hela år (shitt så gammal!!!). Jag bör i lilla Eslöv, har alltid gjort och kommer alltid att göra! :-) Jag bor i ett hus tillsammans med min sambo, Alle, och vår katt, Pussi. Huset ligger ca 150 meter från min mamma och pappa. (Det är både på gott och ont, hehe)

Jag och min sambo har varit tillsammans i sju hela år. Sjukt länge. Jag var 15 år, fyllde 16. Vi har gått genom det mesta... jag vill förlita mig men det vill inte han. Och då vill inte jag heller! Haha.

Jag arbetar inom eslövs kommun, inom lss och är fått anställd på 75%. Pluggar dock till lärare. Har en termin kvar!

Min blogg kommer att handla om allt möjligt, det lovar jag er. Är glad, tänker mycket konstiga tankar (lovar att ni ska få ta del av tankarna),  älskar mat(!!!), omtänksam, och vet mycket... mycket onödiga saker.
Hoppas ni ser fram mot att läsa!! Jag älskar kommentarer. Så bara kommentera!!!! :-)

Pusstjaaaaa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar