No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

torsdag 19 juli 2012

Ops, I did it again

.. i played with your head !!!!!
Jag lovar att några som läser min blogg har trött att jag varit gravid!?!!! Ellerhur? ;-) Men sehär, det är jag inte! Hahahahaha jag bara älskar att hålla på. :-)

Varför har jag då varit hos barnmorskan tänker några idioter.. Jo för när man fyller 23år, är man inte välkommen till ungdomsmottagningen mer. Brevet som jag väntar på är angående cellprovnimg. (I heta stolen)

Så nu till nyheten!! :)) jag har skaffat helt nya p-piller. Efter sju år aå åka jag testa ett par helt nya som kom ut 1a december. Svindyra dock!! (288kr för 3 kartor!!!!)
Zoely heter dem och ligger närmare kvinnans egna hormoner, påverkar inte mig i framtiden när jag väl vill bli gravid. Så hoppas på en ändring i mitt humör. Främst därför jag undrade.. i hopp om att inte  bli lika irriterad..

De har en helt egen app.. coolt va? ;-)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar