No job - no money!

Följ min blogg som handlar om allt mellan himmel och jord! Mycket kluriga tankar, tips och vardagsprat. Har olika perioder där jag går in i olika stim, jag är en periodare med det mesta. Jag är öppen för förslag och äääälskar kommentarer. :)

söndag 8 juli 2012

Söndags kväll..

Simmade innan idag på badet. Något av det skönaste jag gjort på länge!! Vattnet var sådär perfekt svalkande och det blev 20varv .. ett varv är 50 meter. You Do the math ! ;-)

Sen möste jag med Malin i solen. Blev inte stranden.. sen vart jag tvungen att sticka hem och hjälpa Alle som klippt häcken. Han är duktig min man. Tobbe var också här och hjälpte till. Sen stack jag vill Willys och handlade... de har världens godaste chips. Willys egna cheddar/garlic !!!! Mums som fan.

Sen grilla vi. Gott som fan. Nu sitter jag, Malin och Alle och tittar film. :-)
Bra avslut på denna vecka!

Nästa vecka =två nätter. Sen är det SEMESTER!!!!! Dock åker Alle till Kos på fredag... mindre kul..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar